HTML

travian bot

A travian internetes játék firefox kiegészítésének használatához nyújt segítséget

Friss topikok

Archívum

Automatikusan gyárthatunk katonákat, amit azután a katonaküldéssel akár védett faluba is küldhetünk. Így biztosítani lehet egy folyamatosan támadott falu hasznossá tételét, illetve a támadók sem tudnak nyersanyagot rabolni.
A bot program egyszerre többféle egységet is tud gyártani, optimalizálva a rendelkezésre álló nyersanyag felhasználását.

  • A Katonagyártás fülre kattintva jelenítsük meg a katonagyártási panelt, és jelöljük be a Katonagyártás aktív jelölő négyzetet. 
  • Az Ins billentyű leütésével vigyünk be egy új sort, majd arra duplán kattintva jelenítsük meg a beállító panelt.
  • Válasszuk ki a listából képzendő katonákat, gépeljük be a darabszámot, majd Hozzáad.
  • A kezdő és végidőpont üresen hagyása folyamatos gyártást eredményez mindadddig, amíg el nem készül a megadott mennyiség.
  • Minimum, maximum időközzel azt adjuk meg, hogy a bot mennyi időnként tesz be új katonákat a nyersanyag függvényében. Percben kell megadni.
  • Szálalékben célszerű megadni, hogy a nyersanyag hányad részéből gyártson katonákat, a többiből építeni lehet.
  • OK, és indul a gyártás. Folyamatosan figyelemmel lehet kísérni a gyártási sorban, hogy mennyi katona készült már el.
  • A katonagyártás szüneteltese a Katonagyártás aktív jelölőnényzet törlésével lehetséges, vagy a bot kikapcsolásával.


 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://travianbot.blog.hu/api/trackback/id/tr311782870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tripper öcsi 2010.12.06. 14:17:46

Sziasztok.

Én is szeretném megköszönni ezt a jó programot. Hasznos jószág ez tény. 1 probléma van vele, mégpedig az hogy éjjel leáll és semmit nem küld el támadni. Sajnálatos módon én úgy jártam hogy regisztráltam, rá 2 hétre 300 buzogányosom meghalt 1 támadás során. Minden beállítást megnéztem átrágtam és nap közben működik is. De hajnal 4kor már otthon sorakoznak a katonák. Sem a támadás alól nem áll ki, sem folyamatosan nem küldi a katonákat. A beállításban alvás időt reggel 8tól délelőtt 10ig állítottam be. Várakozási szabályt miután másodpercben kell megadni azt 60 másodpercre állítottam be. Persze Támadni előtte is támadtak, de nem figyeltem hogy esetleg 4kor bent ragad minden mert előtte csak 3-4 buzogányos maradt bent és az hanyagolható veszteség volt. Viszont most úgy állok vele hogy sajnos 20 óra alatt nem farmól annyi nyersanyagot hogy az elhullott katonákat fedezze. Én ebből a programból azt hiányolom hogy nincs benne a legfontosabb funkció, mégpedig az hogy a támadás teljesen folyamatos legyen és csak az alvás időben gyűljenek fel a katonák, illetve gátolja a katona küldést az is hogy a gép megadott időben küldi a támadást. Az a funkció fölösleges benne ha be van állítva hogy támadás újra küldése minimum 30 maximum 50 percenként, mert elméletileg folyamatosan küldi a katonákat. Azért köszönöm a programot de éjjelre nem szabad hasznlni mert veszteséget termel. :)
süti beállítások módosítása